Direct betalen via Bancontact

Betaal het hele bedrag of een deel daarvan

Vul uw dossiernummer en geboortedatum in. 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een online betaling doen?

Online betalen is makkelijk en snel. Je hebt alleen de volgende informatie nodig:
- Uw persoonlijke dossiernummer van Hoist Finance. Deze staat op de meest recente brief die u ontvangen heeft.
- Uw geboortedatum.

Ik wil graag een betaling doen, maar ik weet niet hoeveel ik kan betalen.

Geen zorgen! Hoist Finance helpt graag om een realistisch betalingsplan te maken dat aansluit bij uw persoonlijke situatie.

U kunt onze adviseurs bereiken via: 02 773 26 11

Hoe kan ik een betaling doen?

Hoist Finance accepteert alleen directe betalingen op deze website. Neem contact op met één van onze adviseurs via 02 773 26 11 om via een andere methode een betalingsplan op te stellen.

Ik heb een vraag. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Voor vragen over uw dossier of betalingen kunt u bellen naar: 02 773 26 11. Hoist Finance is van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 bereikbaar.

Ik denk dat ik alles al heb betaald, of ik denk dat ik niets hoef te betalen.

U kunt het beste contact opnemen met één van onze adviseurs. Bedenk vooraf waarom u het gevoel heeft dat u niets meer hoeft te betalen. Als u alles betaald heeft, geef dan tijdens het telefoongesprek aan wanneer en aan wie u betaald hebt. Onze adviseurs zijn via 02 773 26 11te bereiken en helpen u graag inzicht te krijgen in uw vragen.

Ik heb geen dossiernummer, waar kan ik dat vinden?

Uw dossiernummer staat vermeld op de laatste brief of e-mail die u van ons ontvangen heeft. Als u uw dossiernummer niet kan vinden kunt u contact opnemen via 02 773 26 11.

Mijn gegevens werken niet.

Als uw gegevens niet werken, neem dan contact met ons op via 02 773 26 11. We kijken samen hoe we dit probleem kunnen oplossen.